Εγγύηση και Επιστροφές προϊόντων

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ -  RMA

Για να αντικατασταθούν ελλατωματικά προϊόντα θα πρέπει να μας τα επιστρέφετε σε άριστη κατάσταση εμφανισιακά, όπως ακριβώς σας τα παραδώσαμε.

Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν επικοινωνίας σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν. Το στέλνετε πίσω με δικά μας μεταφορικά έξοδα με τις εταιρίες κούριερ ACS ή ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ πόρτα-πόρτα

¶ν θέλετε επιστροφή χρημάτων γράψτε στην φόρμα επιστροφής την τράπεζα συνεργασία σας και τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού σε μορφή ΙΒΑΝ. Τα μεταφορικά έξοδα δεν σας επιστρέφονται.

Αν παραγγείλατε λάθος προϊόν τότε στέλνετε πίσω το προϊόν με δική σας χρέωση των μεταφορικών.

Σε ελλατωματικά προϊόντα μετά την πάροδο 14 ημερών ισχύει η εγγύηση αντιπροσωπείας πρέπει να επικοινωνήσετε με την αντίστοιχη αντιπροσωπεία για αλλαγή ή αν αυτό δεν είναι δυνατό μεσολαβούμε εμείς και επιβαρύνεστε όλα τα μεταφορικά έξοδα εσείς.

Σε ελλατωματικά προϊόντα δικιά μας εισαγωγής προσφέρουμε εγγύηση 1-24 μηνών άμεσης αντικατάστασης και τα μισά έξοδα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Το στέλνετε με δική σας χρέωση και το στέλνουμε με δική μας. 

Η εγγύηση(σε μήνες) φαίνεται κάτω δεξιά στην σελίδα κάθε προϊόντος.

 

Ειδικότερα για τα ανταλλακτικά κινητών τηλεφώνων, tablet, κτλ. ισχύουν τα παρακάτω:

Τα ανταλλακτικά ελέγχονται από τον προμηθευτή και από εμάς πριν σας τα στείλουμε ότι είναι άριστα εξωτερικά.

Για να ισχύει η εγγύηση δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί η ζελατίνα προστασίας και τα αυτοκόλλητα. Παρακαλούμε δοκιμάστε αν δουλεύει σωστά το ανταλλακτικό πριν αφαιρέσετε τη ζελατίνα και πριν το κολλήσετε.

Να μην έχει γρατζουνιές το ανταλλακτικό.

Να μην είναι κομμένη η καλωδιοταινία.

Τα ανταλλακτικά που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα αντικαθίστανται.

 

Εγγύηση συσκευών

Για να ισχύει η εγγύηση δεν θα πρέπει:

1. Έχει αλλοιωθεί ή παραποιηθεί ο σειριακός αριθμός της συσκευής.

2. Έχει γίνει root ή εγκατάσταση λάθος λογισμικού.

3. Έχει παραβιασμένη εγγύηση.

4. Η βλάβη προκλήθηκε από ατύχημα, φωτιά, κακομεταχείριση ή αμέλεια.

5. Στο προϊόν έχουν εισχωρήσει υγρά, σκόνη ή άμμος.

6. Βλάβη της συσκευής προκλήθηκε απο κακή αποστολή ή μεταφορά χωρίς κατάλληλη συσκευασία.

7. Υπάρχουν εμφανή σημάδια απο πτώση ή παραβίαση της συσκευής, όπως γρατσουνιές, στραβές βίδες, κομμένα καλώδια, κτλ.

8. Έχει γίνει εγκατάσταση-αντικατάσταση ανταλλακτικών από τρίτους, μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς.

9. Η ζημιά προκλήθηκε απο τυχόν προσαρμογές ή ρυθμίσεις, που δεν αντιστοιχούν στις τεχνικές προδιαγραφές του προϊόντος.

10. Η εταιρία δεν φέρει καμιά ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων της συσκευής που έρχεται για επισκευή, προτείνεται back up πρίν την αποστολή για επισκευή.

 

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα RMA και εκτυπώστε την ή αντιγράψτε την σε ένα χαρτί και την συμπεριλαμβάνετε μαζί με το προϊόν που είναι για επιστροφή.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ RMA